הרובוטים באים!
2016-02-17 17:51:31
לפני הרובוטים, עדכון לגבי שירות BoxIt:
מעכשיו ההזמנות לתאי BoxIt יאספו בכל יום אחרי הצהריים, כך שהשירות הופך להיות עוד יותר אטרקטיבי למי שלא רוצה לחכות לשליח!
עד עכשיו היו רק 3 איסופים בימי ראשון, שלישי וחמישי.
מי שלא מכיר את שירות התאים של BoxIt מוזמן לקרוא את ההסבר כאן.
ועכשיו לגבי הרובוטים:
אחרי שהצלחתי לשכנע את המכס שמוצרים אלה הם לא צעצועים אלא פלטפורמות לבניית רובוטים, אפשר סוף סוף להביא אותם בצורה סדירה לארץ.
נוספה מחלקה חדשה של פלטפורמות רובוטיות. תוכלו למצוא שם רובוטים לימודיים קטנים וגם מפלצות רציניות שלא יפחדו מתנאי שטח קשים.
אני אישית מאוד אוהב את הערכות הבנויות מרכיבי המכניקה מסדרת ה-Actobotics, מה שמאפשר אין סוף אפשרויות של הרחבה, התאמה ושיפורים של הפלטפורמה לצרכים שלכם.
הודעות נוספות:
-
שקיפות מלאה - זמינות המלאי
2016-02-03 15:58:06הגיע הזמן לשים סוף לשאלה "האם המוצר ... במלאי"!
מעכשיו האתר יציג את כמות המוצרים במלאי וגם את הכמות שמתוכננת להיות מוזמנת מהספק או שכבר הוזמנה וצריכה להגיע בקרוב. -
סיכום 2015
2016-01-01 11:40:34אז כהרגלי, אנסה לסכם את השנה שעברה על האתר. וכמו מדי שנה, גם לזו אתן שם, זו היתה ללא ספק שנת המעבר!
-
הגיע זמן לחבר את המתח...
2015-12-17 09:45:58יש מוצרים שדי הגיוני שהיו צריכים להיות כבר מזמן באתר, אבל מסיבות כאלה ואחרות הם לא הופיעו שם.
חלקכם אפילו פניתם אלי ושאלתם לגביהם...
עכשיו שיש קצת יותר מקום במחסן אני מנסה להשלים את החוסרים ומתחיל מדבר בסיסי ביותר - ספקי כח! -
המרוץ אחרי השליחים
2015-12-09 18:55:13העסק גדל (לא מתלונן) ואיתו גם כמות ההזמנות הנשלחות עם שירות האקספרס של הדואר. זהו שירות השליחים שלהם שמגיע עד הדלת ברוב הישובים הגדולים בארץ.
עד היום הייתי מגיע עם כל החבילות לסניף הדואר הקרוב אלי ומוסר אותם שם למשלוח. לא צריך להסביר לכם על טיב השירות בסניפי הדואר שלנו (כן מתלונן)... -
שינויים באתר לטובת ה-Mobile
2015-11-08 19:58:32בעקבות הלחץ המופעל מ-Google יצאתי לי למשימת בזק של התאמת האתר לעולם ה-Mobile... או בשפה המקצועית, להפוך אותו לאתר Responsive, כלומר מגיב בצורה שונה לגודל המסך של המשתמש.