facebook pixel בלוג: איסוף הזמנות - מעכשיו אפשר! - www.4project.co.il
Main logo www.4project.co.il
כל הרכיבים לפרוייקט שלכם
עגלת קניות

העגלה ריקה

איסוף הזמנות - מעכשיו אפשר!


2015-05-15 11:40:57
גברותי ורבותי, זה סוף סוף קרה!

העסק עבר למקום החדש, יש כתובת ויש טלפון (בערך)...

יש מנהג שצריך לפזר סוכריות כשנכנסים למקום חדש, אז מי שקיבל סוכריה יחד עם ההזמנה שלו, זו הסיבה, תהנו.
כן, אני יודע, מפזרים את הסוכריות על הרצפה של המקום החדש, אבל אני זה שאצטרך לנקות את זה אחרי זה, כך שלא תודה Grin emoticon

ככה זה נראה כרגע, עדיין בלגן, אבל אפשר לתפקד, להוציא הזמנות וגם לאפשר לכם לבוא לאסוף אותם


המערכת כבר מאפשרת לבחור אפשרות לאיסוף עצמי של ההזמנות ואת הפרטים על כך רשמתי בעמוד צור קשר.
ארשום כאן שוב את הדברים העיקריים, בצורה פחות רשמית:
  • חייבים לתאם הגעה, אני לא כל הזמן כאן, גם לא בשעות העבודה. אם תגיעו ללא תאום תוכלו למצוא דלת נעולה.
  • תשתמשו בטלפון לבירור האם אני אהיה כאן בחצי השעה הקרובה לפני שאתם מתכננים לצאת לכיוון שלי.
  • אל תשאלו אותי אם אהיה במקום בעוד יומיים בשעות כאלה ואחרות, הדברים כל הזמן משתנים, יש סידורים ויש הפתעות לא מתוכננות, כך שאני לא יכול להבטיח שום דבר לטווח הארוך.
  • יהיו מקרים שאגיד לכם שאפשר לבוא, אבל תצטרכו לחכות אם יהיה נעול, לפעמים אני נתקע בדואר או בסידורים אחרים, אבל אמור לחזור למקום.
  • לשלוח שליח כדי שיאסוף את ההזמנה זה לא תמיד רעיון טוב. השליחים בדרך כלל לא מחכים (ראו סעיף קודם). אם יש לכם שליח נאמן שמוכן לחכות עד שאחזור אם יהיה נעול, זה יכול לעבוד, אבל זה על אחריותכם.
  • יש לבצע את ההזמנות והתשלום דרך האתר, לא יתקבלו הזמנות ותשלום במקום. המקום פועל כמחסן, ממנו אפשר לאסוף הזמנות, לא כחנות פיזית שאפשר לראות את המוצרים, לבחור, לקחת ולשלם במקום.
  • תתאמו הגעה רק אחרי שההזמנה שלכם עברה למצב "נארז" ולא מייד לאחר שהזמנתם (בדקו את מצב ההזמנה בעמוד הזמנות שלי). תקבלו אימייל המודיע לכם שההזמנה מוכנה לאיסוף. אשתדל להכין את ההזמנות לאיסוף עצמי בעדיפות על הזמנות אחרות. תוכלו לרשום בהערות שזה דחוף, זה יכול לעזור.
  • אל תתקשרו לשאול מה קורה עם ההזמנה כי אתם לחוצים וחייבים את זה אתמול, זה רק מעכב את הטיפול כי כל הזמן שאני מדבר בטלפון - אני לא מכין הזמנות.
  • מספר הטלפון הרשום באתר מיועד לתאום הגעה ומקרים דחופים בלבד (שאני עוד לא יודע מה הם). בכל נושא אחר, שאלות טכניות, שינויים בהזמנה, בקשות המלצה על מוצר כלשהו או כל דבר אחר נא לפנות דרך האימייל. ברור לי שיהיו כאלה שינסו בכל זאת להשתמש בטלפון לצרכים שהוא לא מיועד להם, התשובה תהיה בהתאם למצב רוח שלי והעומס באותו הרגע, התשובה יכולה להיות גם לא הכי מנומסת... ראו הוזהרתם Evil emoticon
  • אני מבין שיש מקרים דחופים, אבל אל תצפו ממני לספק לכם איזה רכיב ב-11 בלילה בגלל שאתם חייבים להגיש את הפרוייקט מחר בבוקר (והיו מקרים). שעות העבודה רשומים בעמוד צור קשר, אבל גם הן גמישות ולא מחייבות. בסופו של דבר אני בן אדם, יש לי משפחה וגם אני צריך לאכול ולנוח מדי פעם...

קצת נוקשה, אני יודע... אבל אני לא רואה איך אוכל לתפקד אם לא אצמד לכללים האלה.
הסתייגות אחת היא לגבי העניין של לבוא כדי לראות מוצרים. אני מבין את הצורך, יש רכיבים מכניים שרוצים לראות שהם מתאימים למערכת כלשהי. תתאמו איתי באימייל לפני כן, תפרטו על אילו מוצרים מדובר (מספרים קטלוגיים) ומה אתם רוצים לברר.
לרוב אוכל למדוד לכם את הנתון החסר ולחסוך לכם נסיעה מיותרת. אם זה לא יעזור, ננסה לתאם כדי שתבואו ותראו על מה מדובר.
רק אל תשכחו שזו לא חנות תצוגה, אלא מחסן לאיסוף הזמנות...

ובנושא קצת יותר חיובי... מה צפוי בעקבות המעבר?
יותר מוצרים במלאי, גם מבחינת הכמויות וגם מבחינת סוגי המוצרים...
הבלגן של קופסאות מסביב שאפשר לראות בתמונה נוצר בגלל שעוד לא קיבלתי את הקופסאות המיוחדות לאחסון הרכיבים.
חדי העין יראו בתמונה קופסאות כחולות בסוף של המדפים... עוד לא קיבלתי את כל הקופסאות והחוצצים לחלוקה שלהם כדי לפזר את המוצרים ולתייג אותם למיקומם החדש, כך שאני עדיין עובד עם קופסאות קרטון האדומות והמפורסמות של SparkFun וגם כל הקופסאות האחרות המפוזרות במחסן.
כשאני מסתכל על כל זה אני לא ממש מבין איך כל זה היה נכנס לבית שלי Surprised emoticon

אחרי שיגיעו הקופסאות והחוצצים ואחרי שאפזר את המוצרים למקומות החדשים, אוכל לראות כמה מקום פנוי באמת יש לי, ואז אפשר יהיה לתכנן להביא מוצרים חדשים...
ויש לי תוכניות די גדולות לגבי זה Roll eyes emoticon

עוד הערה לגבי הטלפון... טלפון שולחני שהזמנתי מתעכב, כך שאני משתמש בטלפון הנייד שלי כשלוחה של המרכזיה. זה עובד מצויין כשיש לי חיבור WiFi טוב (במשרד ובבית), אבל לא עובד בכלל כשאני בחוץ או בסידורים.
מה שקורה זה שהמרכזיה רואה שאין לה שלוחות להעביר את השיחה ומנתקת את השיחה בלי שתשמעו צליל כלשהו שמרמז על כך שהטלפון מצלצל. זה מצב תקין, זה רק אומר שאני לא זמין לענות. המצב יפטר כשאקבל את הטלפון השולחני או שאמצא איזה שהוא פתרון אחר.

עוד משהו קטן, אני יוצא לחופשה קצרה בין 21 ל-24 למאי. הזמנות של יום רביעי ישלחו ביום חמישי בבוקר, הזמנות של ימי חמישי ושישי יטופלו אחרי החופשה.
אחזור עם כוחות מחודשים (אני מקווה) ביום שני, 25 למאי. צפוי עומס של הזמנות, אשתדל להוציא את כולם בהקדם האפשרי.

שבועות שמח לכולם!

הודעות נוספות:

  • בלוג משמעות גדולה לפסח הזה!

    משמעות גדולה לפסח הזה!

    2015-04-05 00:15:10

    בחג הפסח אנו חוגגים יציאה מעבדות לחירות ואומנם השלב הראשון של היציאה שלי מעבדות (עבודה כשכיר) לחירות (עצמאי) קרתה לפני קצת יותר מ-4 שנים כשפתחתי את העסק, והשלב השני קרה בערך לפני שנה וחצי כשנפרדתי מהחברים לעבודה כשכיר ומאז כל העיסוק שלי הוא לטפל בעסק, התזמון של החג נופל על השלב השלישי המשמעותי מבחינתי - השלב בו העסק יוצא מהבית.

  • בלוג חדשות לא טובות לאוהבי סוללות LiPo :(

    חדשות לא טובות לאוהבי סוללות LiPo :(

    2015-03-12 13:42:27

    מכירת הסוללות מסוג LiPo תפסק באתר עד שימצא פתרון שיאפשר ייבוא של סוג סוללות מסוג זה בצורה סדירה.

  • בלוג שירות של BoxIt משתפר - איסוף 3 ימים בשבוע!

    שירות של BoxIt משתפר - איסוף 3 ימים בשבוע!

    2015-01-25 16:05:37

    לאור ההצלחה של שירות ה-BoxIt הצלחנו להוסיף עוד יום איסוף, כך שחבילות הנשלחות דרך BoxIt יאספו בימי ראשון, שלישי וחמישי!
    זה יוצא הרבה יותר מהיר מדואר רשום ומתקרב מאוד לזמנים של משלוח אקספרס.
    תגובות של אלה שהשתמשו בשירות הן חיוביות מאד, ממליץ בחום לנסות ולחסוך לכם את זמן המשלוח.

  • בלוג משהו חדש באתר - ייצור מעגלים מודפסים

    משהו חדש באתר - ייצור מעגלים מודפסים

    2015-01-17 23:16:38

    עם תחילת השנה החדשה אני מתחיל משהו חדש באתר - תהליכי ייצור ושירותים שונים.
    הדבר הראשון שזמין כבר עכשיו באתר היא האפשרות להזמין ייצור של מעגלים מודפסים.

  • בלוג סיכום 2014

    סיכום 2014

    2015-01-01 17:17:14

    שנת 2014 הסתיימה וכמו בשנים הקודמות אמשיך את המסורת של סיכומי שנה קלנדרית...