לאור ההצלחה של שירות ה-BoxIt הצלחנו להוסיף עוד יום איסוף, כך שחבילות הנשלחות דרך BoxIt יאספו בימי ראשון, שלישי וחמישי!
זה יוצא הרבה יותר מהיר מדואר רשום ומתקרב מאוד לזמנים של משלוח אקספרס.
תגובות של אלה שהשתמשו בשירות הן חיוביות מאד, ממליץ בחום לנסות ולחסוך לכם את זמן המשלוח.
הנה הסבר למי שפספס את ההודעה הקודמת על השירות:
לא רוצים לעמוד בתור בסניף הדואר שלכם?
לא רוצים להישאר בבית כדי לחכות לשליח?
רוצים לאסוף את ההזמנה מתי שנוח לכם?
קרוב לבית? אולי בדרך מהעבודה?
מהיום אפשר!
אנו מתחילים לעבוד עם השירות של BoxIt המאפשר איסוף של ההזמנות שלכם מעשרות תאים דיגיטליים המפוזרים ברחבי הארץ.
מה זה BoxIt?
BoxIt היא מערכת תאים (Lockers) המפוזרים ברחבי הארץ, בעיקר בתחנות דלק, מרכזי קניות ומקומות ציבוריים אחרים.
שירות זה מאפשר לכם לאסוף את ההזמנה קרוב לבית, בדרך לעבודה או בלילה, כשיש לכם זמן פנוי.
לא צריך לחכות לשליח ולא צריך לעמוד בתור בסניף הדואר!
התאים של BoxIt הם תאים אלקטרוניים, מאובטחים ולרוב מוצבים במקומות מאוישים באופן קבוע.
שירות BoxIt מסופק ע"י חברת Flying Cargo, המפעילה גם את שירותי FedEx בארץ.
איך זה עובד?
- בוחרים שירות BoxIt כשיטת המשלוח להזמנה
- בוחרים את המיקום של התאים אליהם תרצו שהחבילה תגיע
- רושמים את מספר הטלפון הנייד אליו ישלח SMS עם הסיסמא לתא שלכם
- מקבלים אימייל ממערכת האתר המציין שהחבילה שלכם הועברה לשליח של BoxIt
- מקבלים SMS מ-BoxIt המודיע שהחבילה שלכם הגיע למחסנים שלהם
- בשעות הלילה החבילות מפוזרות לתאים האלקטרוניים ברחבי הארץ
- בסביבות 7 בבוקר למחורת מקבלים SMS נוסף עם הקוד לתא שמכיל את החבילה שלכם וקישור ל-Waze שיביא אתכם עד למקום
- מגיעים לתא שבחרתם, מקלידים את הקוד על המסך של המתקן, התא נפתח ואתם מקבלים את החבילה
כמה דגשים:
- עליכם לאסוף את החבילה עד לחצות של אותו היום בו קיבלתם את ה-SMS עם הסיסמא!
- אם יש בעיה כלשהי לאסוף את החבילה באותו היום, תוכלו להתקשר למוקד השירות של BoxIt בטלפון 1-700-077-038 ולבקש להאריך את זמן האיסוף ב-24 שעות נוספות. אם לא תאספו את החבילה, היא תחזור למשרדינו ללא החזר של דמי המשלוח.
- בשלב זה ההזמנות הנשלחות לתאים של BoxIt נאספות ממשרדינו בימי ראשון שלישי וחמישי.
רשימת התאים של BoxIt
קישור ישיר לעמוד המפרט את התאים