facebook pixel מדריך: פירוט שפת תכנות - String (אובייקט object) - www.4project.co.il
Main logo www.4project.co.il
כל הרכיבים לפרוייקט שלכם
עגלת קניות

העגלה ריקה

פירוט שפת תכנות - String (אובייקט object)


2022-06-14 10:43:25
מחלקה (class) בשם String, המותקנת עם סביבת הפיתוח החל מגרסה 0019, מאפשרת להשתמש ולעבד מחרוזות של טקסט בצורה משוכללת יותר בהשוואה למערכים של תווים. אתם יכולים לשרשר אובייקטים מסוג String, לחבר אותם, לחפש ולהחליף תת-מחרוזות ועוד הרבה פעולות אחרות. גישה זו לוקחת יותר זכרון מאשר מערך של תווים פשוט, אבל הופכת את העבודה על מחרוזות ליותר שימושית.
כשמתייחסים למחרוזת טקסט כמערך תווים, רושמים אותו כ-string עם "s" קטנה, כאשר אובייקטים מסוג String רושמים עם "S" גדולה. שימו לב כי מחרוזות טקסט קבועות המצוינות "בגרשיים" מטופלות כמערכי תווים ולא כאובייקט מסוג String.

דוגמאות:

קישורים TODO
  • StringConstructors
  • StringAdditionOperator
  • StringIndexOf
  • StringAppendOperator
  • StringLengthTrim
  • StringCaseChanges
  • StringReplace
  • StringCharacters
  • StringStartsWithEndsWith
  • StringComparisonOperators
  • StringSubstring

ראו גם:

string (מערך של תווים chars)
הגדרת משתנים

פירוט שפת תכנות לסביבת Arduino


עמוד זה הוא תרגום של String לפי רישיון Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0.