()Client.connect
מייצרת את הקישור בין צד הלקוח לכתובת IP ופורט המסופקים. הערך המוחזר מציין האם החיבור הצליח או לא. הפונקציה תומכת בחיפושי DNS אם מציינים את שם ה-domain של השרת.תחביר
- קוד: בחר הכל
client.connect();
client.connect(ip, port);
client.connect(URL, port);
פרמטרים:
ip - כתובת IP שהלקוח ינסה להתחבר אליו. מערך של 4 בתים (bytes)
URL - שם ה-domain שהלקוח ינסה להתחבר אליו. למשל "arduino.cc"
port - מספר הפורט אליו הלקוח ינסה להתחבר. מספר int
פונקציה זו מחזירה מספר מסוג int המציין את תוצאת ניסיון החיבור:
- 1: החיבור הצליח - SUCCESS
- 1-: החיבור נכשל לאחר שעבר זמן רב מדי ללא תשובה - TIMED_OUT
- 2-: כתובת או שם ה-domain לא תקינים - INVALID_SERVER
- 3-: התשובה מקוטעת - TRUNCATED
- 4-: התשובה לא תקינה - INVALID_RESPONSE
דוגמה
- קוד: בחר הכל
#include <Ethernet.h>
#include <SPI.h>
byte mac[] = { 0xDE, 0xAD, 0xBE, 0xEF, 0xFE, 0xED };
byte ip[] = { 10, 0, 0, 177 };
byte server[] = { 64, 233, 187, 99 }; // Google
EthernetClient client;
void setup()
{
Ethernet.begin(mac, ip);
Serial.begin(9600);
delay(1000);
Serial.println("connecting...");
if (client.connect(server, 80)) {
Serial.println("connected");
client.println("GET /search?q=arduino HTTP/1.0");
client.println();
} else {
Serial.println("connection failed");
}
}
void loop()
{
if (client.available()) {
char c = client.read();
Serial.print(c);
}
if (!client.connected()) {
Serial.println();
Serial.println("disconnecting.");
client.stop();
for(;;)
;
}
}
ראו גם:
Ethernetפירוט שפת תכנות לסביבת Arduino
עמוד זה הוא תרגום של ()Client.connect לפי רישיון Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0.